Burcukayram bulduğunuz ismi eşiniz ve siz beğendiyseniz kimseye söylemeyin çocuk doğunca koyun gitsin kime ne, laf eden olursa da siz beğendiğiniz ismi çocuk yapıp kendikinize koyun diyin, ben ilkinde kimseye söylememe kararı aldım koyduk gitti. Şimdi yine hamileym soruyorlar belli değil diyorum, benim modumu kimse düşürmesin boşverin söylemeyin ya