esrasahin66 Merhaba güzel dilekleriniz için teşekkür ederim sağlıkla büyütün inşallah ,ne güzel dogumunuz olmuş maşallah size ,merak ettiğim şey aşı olayı ya bildiğim kadarıyla K vitamin aşısı oluyordu bir tek yapmasak bir zararı oluyor mu yada siz iyi ki yaptırmıştım diyormusunuz ? sonuçta yeni doğmuş daha zor nefes alırken nasıl kıyar ki insan ☹️