busrafdnnn Doğumdan önce belimden gelen ağrıyla sağ bacağımın üzerine basamıyordum doğum yaptıktan sonra da omirilik çevresi belim ve sağ bacağıma ağrı vuruyor ve belim kitleniyor ve idrarımı tutamıyorum başına böyle bişey gelen oldu mu
melisasak35 busrafdnnn normal doğummu sezaryenmi ben sezaryen oldum sırt ve bel ağrısından bacağımın teklemesinden duramıyordum nerdeyse 2 sene sürdü doktora gittim fıtık başlangıcı dedi 🙄
buse2507 busrafdnnn normal doğum yapanların çoğunda idrar kaçırma duyuyorum neden acaba ben hiç yaşamadım acaba dikişle mi alakalı doktor hatalı mı dikti
Simef busrafdnnn dogum yapıp dıger gun eve geldım agrılarım basladı. Butun vücudumu hıssetmıyordum. Bacaklarım uyusuk gıbı yuruyemıyordum. Karnım ve sırtım agrıyordu. Sımdı 3 haftalık olduk agrılar gıttı dıyebılırım. Hepsı dogumdan kaynaklı 🥰
Noyimommy busrafdnnn bende de olmustu doktora söylemiştim doğumda pelvik kemiklerin esmemesina bağlı bel ağrım olabilir demişti bi süre sonra geçti idrar kaçırmamda oldu sonra geçti normal doğuma bağlı olabiliyor