edamehmet26 Kızlar 6+3 haftalığım kese göründü çok şükür ama kasıklarım çok ağrıyo bazen dayanamıyorum resmen adet olucakmisim gibi oluyo sizde de olmuşuydu böyle yoksa hemen doktora gitmeli miyim 3 hafta sonra gel kalp atışları için demişti
bsr18_ edamehmet26 4+6 yım 1 haftadır karnım felaket ağrıyordu şuanda da kasılmalar ve kramplar oluyo senin gibiyim. Ama seninki çok ayakta kalkmaktanda oluyodur kuzum. Ben 1 saat bile kalsam karnım kaskatı oluyor
sedaelmali edamehmet26 normal canım doktorun söylemedi mi bu haftalarda kasıklarda batma ağırlık çöker gibi his ağrı olur.Kanaman yoksa sorun değil ayakta çok durmak eğilmekte arttırıyor tabi ağrıyı 6+5 oldum ⅔ gündür o kasık ağrıısı bitti denecek kadar azaldı öncesinde benimde baya ağrım olmuştu
tosbito edamehmet26 bende 6+4üm. 9 saat masa başı çalışmama, yorulmamama rağmen bende de ağrı ve sızı var. Leke kanama görmediğimiz sürece endişelenmeye gerek yok diye düşünüyorum. Kalp atışı için 9.haftada mı çağırdı sizi o detayı da merak ettim
edamehmet26 aydera 10 saat ayakta çalışıyorum ondan mı acaba diye de düşünüyorum bilmiyorum korkuyorum ya
aydera edamehmet26 onun da etkisi vardır tabi fakat vücudun zaten suan yeterince bebeğe alan açmak için çabalıyor ve yoruluyor ayakta çalışman da işleri çok kolaylaştırmaz bu haftalarda yorulmaman lazım
edamehmet26 aydera Bilmiyorum bayrama kadar idare ediyim dedim bayramdan sonra oturarak çalışılan bölüme geçicem
edamehmet26 sedaelmali şehir hastanesindeki doktor hiçbir şey söylemedi bugün özele gittim o herşeyi söyledi korkma o ağrılar çok normal senin adet olman gerekiyordu fakat olamadın o şekilde düşün falan dedi çok şiddetli dayanamicak kadar ağrın sancın olursa gel ilaç yazıyım dedi
edamehmet26 tosbito 7. Haftada çağırdı ama ben bugün özele gittim 6+4 ve kalp atışlarını duyduk çok şükür ağrın olucak korkma dedi doktor dayanilmicak kadar olursa çok şiddetli o zaman gel ilaç yazarim ama bu çok normal dedi
yagmurbehlul 6+5’te öğrendim hamile olduğumu öğrenmeden önce ve sonra sürekli adet sancısı gibi sancılarım vardı hatta adet olurum diye şüphelenmemiştim korkma bence rahim hazırlık yapıyor sadece