merve__12 Kızlar bu ne kadar doğru ? Ya da deneyimleyen var mı gerçekten asidi kaçmış 1 çay kaşığı soda vermek ağzına deneyip evet gerçekten çocuğum gaz olmadı diyen var mı çevremde duyuyorum merak ettim
bbaskal merve__12 doktorların önermediği hiç bir şeyi çevreden duyduğum için yapmam açıkçası hiç mantıklı değil
Dryglgl merve__12 su bile böbreklere yük oluyor elektrolit dengesi bozuluyor bebeğin diye doktorlar önermiyor asla yapmayacağım şeylerden biri 5-6 aya kadar su bile vermemiştim bebeğim haziranda doğmasına rağmen
merve__12 Ruyasekr2089 Ağzı açılacak önceden asidi tamamen kaçacak dediler o şekilde de mantıklı geldi gibi bilemedim 😅🤦🏻♀️
ecemk94 merve__12 yahu saçmalamayın. Birde mantıklı geldi demişsiniz bikaç post sonra. Ee madem mantıklı siz deneyin önce bişey olmazsa burda yazarsınız isteyenler dener sizden referans alıp. Şaşırdınız iyice
betulmommy merve__12 yenidoğan bebeğin böbrekleri sizce bunu süzebilir mi? Su bile vermeyin dedikleri yerde soda asla yani yine siz bilirsiniz