Pelinn_6506 9 Martta kan verdim 497 çıktı ,11 Martta doktor a gittim kontrol etti kese var dedi geç döllenmiş dedi bidaha kan ver bakalım yarın bidaha kan vericem çok heyecanlıyım acaba ne kadar artmış kızlar çok merak ediyorum
busu1 Pelinn_6506 Böyle erken zamanlarda gitme kese görmeye doktora 2000 olunca gitseydin daha net görünür du kese oluşmuş demiş zaten bence 7. Haftaya kadar bekle kalp atışı duyarsın 🤍