40+4 haftalık hamileyim.Bugun ortalama 5000 adım attım aksak yürüdüm merdiven inip çıktım.Eve gelip yatağa uzandığımda önce bir kaç kez 20 dakikada bir karın sertleşmesi oldu.O olduğu zaman bel ağrısı ve hafif kasık ağrısı da eşlik etti.
Sonra 3 kez 12 dakikada bir olmaya başladı sizce doğum mu başladı
2 kez büyük tuvaletim varmış gibi oldu lavaboya gittim oturdum oturdum geldim.Böyle olup da doğuran var mı ?