Kızlar artık çoğunuzla tanışıyor gibi olduk..Gayet iyi ilerleyen gebeliğim 6.haftadan sonra durmuştu..herşey adım adım çok güzel ilerliyordu ta ki kalp atışını duymayana kadar…Bi türlü oluşmadı yada oluştu durdu..acile devlete gittim %50 sağlıksız gebelik takipte kalalım dedi özele gittim ilerleme hiç yok kürtaj dedi..Bense içimde bi umut sırtımı Allah’a yasladım bekleyeceğim dedim amaaa bugün akşam bir deli ağrı girdi karnıma..Bide toplu iftar yemeğine davetliydik orda her ne kadar çaktırmamaya çalışsamda en sonunda eşime dedim ki beni acile yetiştir..Kanamam da artmıştı..Soluğu acilde aldık hemen tansiyonuma baktılar neredeyse 16-9 hemşire ayy bu ne dedi beni hemen sakinleştirmeye çalıştılar sonra doğru doktora..Kısa bi özet geçtim ona ve dedi ki sona gelmişsin inan hiçbir ilerleme yok içerdeki bebeğin canı yok şuan..Kürtaj yapalım temizleyelim içini deyince tamam dedim çünkü kanamadan ağrıdan belli yani içimde bişi parçalıyor kendini dışarı atmak için..Yatış verdi ee eşim tüm gece bekleyecek hadi onu geçtim kendi annem evde kaldı kanseri yeni atlattı ben eve gitmezsem sabaha ağlar dedim eve gitsem sabaha gelsem olur mu dedim olur dedi doktor kâğıt imzaladım çıktım dönüşte yolda ağrım son seviyeye dayandı gözlerimden yaşlar süzülüyor neyse eve vardık ölücem ağrıdan Rabbim kimseye böyle birşeyi nasip etmesin öyle bir ağrı ki neyse 1-2 saat kıvrana kıvrana bittim eşim ısrarla hadi gel gidelim bak kötü şeyler olacak halin berbat diyor..İkna etti dedim bi tuvalete gideyim allahım oturdum kalkamıyorum içimden birşey söküyor heryeri sonra bi baktım kese düşmüş ama düşer düşmez o acım kesildi..Kalktım eşime dedim eldiven getir hemen getirdi aldım baktım beni öldürecek olan bi damla suya bak mevlam sen herşeye kadirsin dedim..Sonra adet gibi gelmeye başladı artık içim temizleniyor..Eşimden gizli bi arveles içtim iyice sakinleşeyim diye..Rabbim nasip etti olmadı en kısa zamanda tekrar nasip eder inşallah💖Allah isteyip dileyen herkese nasip etsin..Lütfen dualarınız da beni de eksik etmeyin..💖