ilknrkaraa iç çamaşırımda hep ıslaklık var bir yere otursam orası bile ıslanıyor düzennli bebeğin suyuna bakılıyor ama kaçak yada eksiklik yok anladığım kadarıyla bacaktan akacak kadar fazla değilse o bebeğin suyu asla olmuyor telaş yapmayın başta beni de çok korkuttular ama çocukla alakalı bir şey çıkmadı gün içinde 3-4 kere iç çamaşırı değiştiriyorum amnisure testi yaptırabilirsiniz içiniz rahat olsun diye