Mom89 Nurmom insallah olmaz allah yardımcın olsun bende 25+3 haftada doğum yaptım allah kimseye yasatmasin ama korkma benim.bebrgim şuan 5 aylık çok şükür sakin ol stres yapma k2 etkiler cok
Nurmom Mom89 geçmiş olsun sizede rabbim hepimiz yardımcısı olsun saolun dualrınız için normal doğumu yaptınız ?
Dezehs Nurmom cnm eşin senin karnina dokunup 99 defa Ya Mubdi esmasinj okursa hic bisi olmaz brnimde vardı erken dogum riski bunu okuduk cok sukur gecti insallah seninde zamaninda olur