momyflow Momlife_ gerekli bence ya daha konforlu oluyor ilk kızımda almamıştım şimdi almayı düşünüyorum
Gks_01 Momlife_ bence de gerekli hamileyken de kullanabilirsin yatarken doğumdan sonra özellikle sezeryan sonrası ekstra kolaylık oluyor sonrasında tummy time da da kullanırsın baya işlevsel
maviportakal_ Momlife_ 6 aydır kullanıyorum bence gerekli ya normal yastıkta kullanıyorum ama emzirme yastığı daha rahat gibi geliyor
birserazad Momlife_ hiç böyle şeylere gerek duymadım eve her şeyi sokmam ve böyle çok mutluyum normal yastıkta iş görüyor zaten biraz büyüyünce yastığa da gerek kalmıyor
PapatiA maviportakal_ bu emzirme yastığını nerden alıyorsunuz internette görüyorum büyük geniş güzel görunuyo canlı bakıyorum kafa yastığı gibi küçük küçük denk gelemedim o büyüklere?
Momlife_ birserazad Zeynepefem Bende çok eşya sevmem gereksiz eşya da almak istemiyorum teşekkür ederim şimdilik almayacağım yastıkla idare edemezsem düşünürüm
Zeynepefem Momlife_ ben kullanıyorum ama öyle aman aman bişey değil olmasa da olur normal yastıkta iş görür tabiki
Zeynepefem Momlife_ alma bence de canım simdilik bende kullaniyorum ama kizim buyuyunce işe yaramayacak boşa yer kaplayacak evde