namkol1 bir kere en büyük sorun benim için eşimi refakatçi olarak kabul etmediler kontrollerin çoğunda bile eşim dışarda bekliyordu, bir diğer sorunda devlette randevu vs çok sıkıntı oluyor kalabalık ayrı sorun doktor hemşirelerin ilgisizliği ayrı sorun ayrıca her hangi bir şey olduğunda doktora doğrudan ulaşamıyorsun bir sonraki kontrolü bekliyorsun mecburen, ayrıca devlet hastanesinde enfeksiyon kaptım ben çünkü odalar vs berbattı bu yüzden bir daha aynı eziyeti çekmek istemiyorum doğum zaten başlı başına psikolojik bir süreç ve bu süreçte eşimin yanımda olmasını istedim ama maalesef almadıkları için yoktu sadece ziyaret saatinde gelip gitmek zorunda kaldı oda da başka kişiler de olduğu için rahat bir şekilde girip yanımıza gelemedi bile yani, şuan özelde doktorumla 7/24 iletişimdeyim bence bir hamile için bu çok önemli en ufak şeyde sorabiliyorum şuan aldığım daha temiz ve kaliteli bir hizmet