gvnrzz benim kızımın ismi serra anlamı çok güzel 🥰 ayrıca maşallah şunu diyeyim gazı olmadığı sürece ağlamıyor genel olarak sakin diyebilirim,isim enerjisine inanırım.oğlumun ismide selim o da 4 aylıktan sonra aşırı sakinledi uysal bir çocuktu
Ecmel ve ela isimlerine de bayılırım eğer bir kızım olursa ecmel koyardım sanırım 😍