Kızlar tecrübesi olan varmı? Beklenen adet gününde doktor kontrolüne gittiğimde geç yumurtlama olduğu söylendi. 5inde olmam gerekirken yumurtlamam olmuş. 10gün arayla bakıldım birşey görünmedi kanda vs bi 10gün sonra 21ne denk geliyor tekrar kontrole çağırdı doktorum. Bu süreçte gebe kalan varmı ?