gamzzee01 Kızlar merhaba adet döngüm 18 Şubat idi ne zaman hamilelik testi yapsam doğru sonuç verir ilk denememiz biraz heyecanlandım 8 Mart ve 10 martta test yaptım biliyorum biraz erken ama ilk olunca ne bileyim ikisinde de tek çizgiydi
bsbsbsbs gamzzee01 ben 18 şubatta oldjm yumurtlamam 20. Gün falan olduğu için yapmadım test gecikmeyi bekliyorum