Canım annelerim bana yardımcı olun lütfen kanama bir kesilip tekrar geliyor ben anlamadım ne yapacağım ilk doktora gittiğimde kese etrafında hiçbir şey görmedi yerleşme olabilir denildi bugün ise kahverengi kan kırmızı kana dönüştü sonra yine kahverengi oldu şu am çok korkuyorum