senemtolga evet ilk ay lansinoh kullandım sağma makinesiyle birlikte ama daha sonra kullanmadım sanırım 6 aylıktı mamaya geçtiğimizde çünkü sütüm alerji yapıyordu. 6 ay dan sonra Philips kullandım ki şöyle bir detay var
her bebek her meme başlığını tutmuyor yani sen Philips alırsın bebeğin başlığı tutmaz başka markaya geçersin