Merhaba,
Benim bulunduğum hafta itibariyle şuan ikili tarama testi veya fetal dna yaptırmam gerekiyor. Her kafadan o kadar çok ses çıkıyor ki kararsız kaldım. Fetal düşünüyordum ben, eşim yurt dışına gönderilen kan riskli olur benim içime sinmiyor dedi ve beni vazgeçirdi.
İkili testten de korkuyorum hata payı çok yüksek diyorlar. İnançlı bir insan olarak, bir sorunla karşılaşırsam kürtaj önerisiyle karşılaşmak çok korkutucu olur. Ve burada da okuyorum, bazı arkadaşlar yazmış; test sorunlu çıkmış ve doğuma kadar çok zor günler yaşamışlar ancak doğumda bebekte hiç sorun çıkmamış gibi.
Kafam çok karıştı, ve gerçekten düşüncelerinize, deneyimlerinize çok ihtiyacım var. Lütfen gören ve deneyimi olan anneler katkı sağlarsa çok memnun olurum 🌸