ozins yok canım günde üç pansuman demedi çıkacağım sabah ebe geldi ordaki gazlı bezi çıkardı yerine sezaryan bandı yapıştırdı çıkarınca rif diye bi sıvı kırmıxı ilaç var onu sür daha kapatma dendi ben garanti olsun diye kapattım üstünü dördüncü gün banyo gap dedi ben bi iki gün daha bekledim sonra banyo yaptım ayakta yapmamı söylemişti o ilk banyo bile beni mahvetti sonra da her banyo sonrası sarı bi antibiyotikli krem yazmış onu sürdüm şu an da ise sol dikiş bitince iki tane kırmızı küçük sivilce benzeri bişe çıkmış sebep ne bilmiyorum