zahidersinela Kızlar apse oluştu oturamıyorum uzanamıyorum genel cerahha gittim canlı canlı kesik attı ve apseyi boşaltmalarına izin vermedim ağrım hala devam ediyor ne yapmalıyım
melisasak35 zahidersinela canlı canlı kesik attıysa neden boşaltmalarına izin vermedin o boşalmadan rahatlayamazsın malesef ağrısıda çok kötü olur en kısa zamanda tekrar git
cadii zahidersinela cnm benim eşimde var onun kol altında malesef her gitiginde neşter vuruyor doktor boşaltıyor rahatlatıyor bide bir öneride bulunacak bu kara mülhem varmış onuda bir dene istersen
zahidersinela cadii antibiyotik te verdi onu da kullanıyorum ama ağrım beni mahvediyor eşime sık diyorum eşim iltihap gelmiyor diyo halbu ki dün neşterle kesik atıldı
zahidersinela cadii böyle hafiften elimi bile vuramıyorum o kadar çok acıyor ama napıcağımı bilmiyorum
sarilale123 zahidersinela geçmiş olsun, apse boşalmadan ağrı geçmez antibiyotik merhem sürmeniz gerek
ela2024e zahidersinela geçmiş olsun hamileliğimde bende yaşamıştım kuyruk sokumunda mecbur boşalttırıyorsun benimki patlamamıştı kremlerle
cadii zahidersinela cnm belki eşin kiyamiyordur sıkmaya benim esiminkifs neşter den sonra evde ben sıkıyorum geliyor çok çok geçmiş olsun çok zor valla
damla644 zahidersinela hamileliğinde bende de olmuştu acilde boşalttılar içini eve gelince soğanı ocağın üstüne koyup pişiyo gibi olduğunda alıp iltihaplı yere sarmıştık sabaha kadar durmuştu iltihabı boşaltmış ondan sonra geçmişti zaten antibiyotik falanda kullanmıştım ama
cadii zahidersinela biliyorum cnm bence bidaha hastaneye git yada o söylediğim kremden al sur sabaha kendiliğinden boşalır
damla644 zahidersinela ılıdıktan sonra koyabilirsin ben yürüyemez hala gelmiştim iltihap boşalınca geçiyo ağrısı
damla644 zahidersinela faydası olur inşallah akşam yapın sabaha kadar beklesin kesi de atmışlar ya kendiliğinden akar zaten sabaha kadar