nrbrkx38 17. Haftamde hissettim pıt diye bişey oldu, hâlâ bağırsak mi bebek mi emin değilim ama hislerim o bebekti diyor, zaten 1 hafta içerisinde kıpır kıpır hareketleri oldu o hareket ettikce sürekli gidiklaniyorum 22. Haftaya girdim ve iki gün önce dışarıdan hissettik bebeğimi🥹 rabbim isteyen herkese yaşatsın 🤲