17 haftalıkken kontrole gittim doktorum sol tarafında kist olduğunu söyledi beni perinatoijiye yönlendirdi perinatoiji baktı kanama gördü mr girdim ordada aynı sekilde kanama görüldü amniysentez yapıldı ön sonuclar temiz çıktı kesin sonuçları bekliyoruz