37 hafta çok erken değil hem tansiyon hem protein kaçağı varsa gebelik zehirlenmesi ihtimalini artırıyor bu daha çok zarar verir bebeğe doktoru dinlemek en mantıklısı inşallah sağlıkla alırsın kucağına💜 yediğine içtiğine dikkat et ama tansiyonunu yükseltmesin