beriii47_ gebelikte şeker fazla olduğu için bebeği de etkiler ve anne hızlı sağlıklsız kilo almaya başlar bu da otomatik bebeğin etkilenmesine sebep olur sizde diyet önermemiş ama arkadaşımın yüksek çıktığı için diyete başlatmış doğuma kadar da şekeri orantıda tutmak için diyet yapıyor