Arkadaşlar selam, benim 17 aylık bir kızım var şuanda 19 haftalık gebeyim tecrübesi olan annelere sorum şu, kızım şuan kendi odasında park beşikte yatıyor ancak ikinci bebek doğduğu zaman park beşiğe bebeği alıp büyük kızımı kendi yatağında yatırmayı düşünüyorum odasında kendi karyola yatağı da var korumalıklı vs ama bir yandan da küçük bebeğe anne yanı beşiği alsam da büyük kızım park beşikte yatmaya devam etse mi diyorum kararsız kaldım açıkçası, tecrübeli anneler sizce ne yapmam lazım ??