busraaaqq benim ikiz değil ama ilk bebeğim küçük ve bebek arabasını da çok seviyor kullanıyor o yüzden ikiz bebek arabasi aldım yan yana olanlardan. Evet her yerden geçmez bu bir gerçek ama arkadaki çocuk gözükmüyor ki yani sadece öndekini görüyoruz önlü arkalı olanlarda. Onlar hiç içime sinmedi