rumeysa_ttkrky16 Gökçe Nur dedi eşim 3 çocuk nasipse iki oğlumda eşim koydu bunu da ben koymak istiyorum benim beğendiklerim; Gonca Mihrimah Züleyha Reyyan Duru
gdzalp18 İlk oğlum ; Alparslan Kızım ; İlay 35+4 haftalık gebeyim oğluşuma zar zor Mete Karan diye karar verdik bakalım 💞Koca kişisini ikna edebilseydim kesin Uras olurdu ama 🤣
ipekbocegiim surpriz_anne Elif Bahar koyacağız. Kendimizce “baharın başlangıcı, baharın zerafeti” anlamına getirdik🤣 eennn sevdiğim mevsim 🌷🌼💚
lilayyy surpriz_anne ilk hamileliğimde erkek olursa Mehmet Alp demiştik ikinci hamileliğimde kız olursa Elif Ada demiştik şükürler olsun ki Allahım gönlümüze göre verdi . Oğlumuz 4.5 yaşında kızımız 20 haftalık sağlıkla bekliyoruz
havvaa41 surpriz_anne ben 32 . haftadayımm hayla kesinleşmedi eşim zeynep diyor ben defne diyorumm onuda kırmak şstemiyorum ama zeynep isminide hiç istemiyorum ailede 2 tane var diye 2 isimde istemiyorum ne olacak bakalımm😁🤭
elifyldz16 surpriz_anne oğlum olucak Mert yaman koymaya karar verdik zaten başka erkek ismi de hiç düşünmemiştim eğer kız olsaydı ipek ya da Neva koyacaktık
merylii_ surpriz_anne ilk bebeğim erkek adı Gökalp Şimdi ikinciye hamileyim cinsiyeti bilmiyorum ama kız olursa Gökçe erkek olursa Göktuğ koyacağız😇