eluskrg benim bebeğimin de 2 hafta onde. Doktora gittiğimde gebelik haftam 24+6 idi, bebeğimin kafası 27+1 ile uyumluydu. Doktor bana söylemedi bile ben eve gidince ultrason kağıdında gördüm. Kötü bir şey olsa soylerdi doktorum merak etme yapisaldir eşimin de kafası büyük ona çekmiş diyorum ben 😊😊