ezgi3452 aydera Kurdeşen problemi yaşadığım ve ara ara alerjilerim tuttuğu için bilaxten kullanıyordum ama gebelik boyunca kullanmam yasak, aynı şekilde burun spreyide maalesef yasak 🤕
bahar1897 aydera B grubu ilaç kategorisinde bu ilaç banada ilk 3 ay yasakladı doktor her ilacı çok çok zorlandım gözümü açamaz halde geziyordum resmen 5. Aydan itibaren kullanabilirsin dedi kbb doktoru ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum
aydera Bir ben erken dönemde bu kadar zorlanıyorum galiba bu konuda ya kimse yok mu deneyimleyen içimi rahatlatacak
aydera gunes866_ evet hap verdi ama gerektiğinde her gün kullanma dedi burnum yok daha öncede açmıştım post 3 haftadır iptalim 13. Haftayı bekliyorum kullanmak için vicdanımla rahatım arasında kaldım ama gerçekten konfor sıfır
aydera ecemk94 bende ona çok şaşırdım Kbb doktoru 7 gün kullan bırak dedi zaten normal bir insan da 7 gün kullanıp bırakıyor kortizonlu değil mi ben mi yanlış biliyorum
aydera ezgi3452 of ben alerjik rinit için gittim Risonel kullanıyordum ama o yasak diyip bunları verdi ama bunlar da hiç güven vermiyor siz çözüm bulabildiniz mi acaba
gunes866_ aydera çok zor deniz akıntın varmı helede bu ay alerji ayı. Ben kullandım ama ilk haftalar da değil serum suyuyla temizle burnunu tetikleyen şeylerden uzak dur. Ama bûn alerji malesef ilacsız geçmiyor
ecemk94 aydera hamilelikte kullanılması uygun değil demekki. Kbb doktoru vermiş olabilir ama kbb doktoru hamilelik döneminizin nasıl ilerlediğini bilmiyor ki. Son 9 aydır ilaç konusunda kadın doğum doktorum dışında kimseyi dinlemedim dinlemem de
aydera gunes866_ evet gerçekten ilaca az da olsa ihtiyacım var 3 haftadır neler yaptım doğal bana mısn demedi akşam olsun istemiyorum bu aylarda başlayıp kışa kadar devam ediyor benim ve ben nasipse Eylül de doğum yapacağım ne yapacağım çaresiz kaldım bebek de bu şekilde sıkıntıya girmez mi
gunes866_ aydera kadın doğum doktoru bu b sınıfı ilaç bişey olmaz demişti. Ben direk kullandım çünkü bı alerji öyle doğal şeylerle geçmiyor ilerledimi ciğere iniyor benim p yüzden riske atmadım çünkü o zaman daha ağır ilaç kullanmam gerekecek
aydera ecemk94 haklısınız 3 ay sabret sonra kullan demişti kadın doğum doktorum ama ben normal ilacımdan verir sanıyordum pazartesi randevum var bunları göstereceğim kullanma derse ne halt edicem bilmiyorum
aydera bahar1897 yaşayan bilir gerçekten Allah yardımcımız olsun bende nefes alamadığım için uyuyamıyorum uykusuz gecelerim hamilelikte başladı 😩😂
Perla_ aydera ben otrivine kullanıyorum bide Zyrtec , otrivine istemiyorlar kullanmamı ama ben bağımlısıyım 10 küsür senedir kullanıyorum illadin de onun aynısı sana tavsiyem 3 günden fazla kullanma o da bağımlılık yapıyor
aydera gunes866_ umarım bana da güvenli diyip kullan der sanırım bazıları riske atmıyor alerset daha riskliymiş onu kullananlar var ben anlamadım bu işi sanırım doktor farklı
gunes866_ aydera evet mesela kimisi hiç bi ilaç kullandırmıyor ama anne ne olacak yani daha ileriye giderse rahatsızlık