momasu Kızlar 12 haftalık gebeyim henüz çok erken biliyorum ama ufak tefek çatlaklarım başladı ve aşırı kaşıntı oluyor karnımda çatlak için ne önerirsiniz kaşıntı yaşayan oldu mu
bbaskal momasu kaşıdıkla çatlak çok olur o yüzden sürekli nemlendir ve bol su tüket, ben lireac kullanıyorum çatlak kremi ama cildim çok kuru olduğu için Hindistan cevizi yağı da sürüyorum baya iyi geliyor
yrt momasu 2. Gebeliğim 31 haftadayım iksindede tek kullandığım sey hindistan cevizi yağı 🩶 catlağım yok ama birazda genetik ve vucudunuzla alakalı bence
fatmaduhan momasu ben çözümünü buldum ama genetik olduğu için bu çatlamalar ne yaparsan yap oluyor kakao yağı zeytin yağı badem yağı hepsinden göz kararı koy kullan mükemmel nemli kalmasını sağlıyor
busrabaskal momasu bana en iyi gelen zeytin yağı oldu hiç çatlağım yok 1.çocukta. kremler vs denemedim
bbaskal momasu ilk doğumda kullandım nerdeyse yok denecek kadar az çatladım şimdide kullanıyorum yine çok memnunum işe gerçekten yarıyor ama dediğim gibi kuru bir cildin de varsa Hindistan cevizi yağı birebir
beyazakgl momasu hamileliğimin başından beri lıerac kullanıyorum 23 haftalık olduk şimdiye kadar çatlamadım biraz da bence kişiden kişiye göre değişiyor