kubrax25 Kızlar aşırı halsizim 7. Haftaya doğru gidiyorum ama hem baş ağrısı hemde halsizligim çok oluyor
kubrax25 bbaskal ay ne biliyim acaba tansiyon düşüyor çıkıyor o yüzden mi yoksa kan değerlerimden dolayı mı aklıma binbir türlü şeyler geliyor 🥹
bbaskal kubrax25 tansiyonunu takip et ama mutlaka düştüğü zamanda zaten halsizlik yapar kan değerlerin vs hepsine baktır mutlaka