Melekk_38 canım öncelikle inşallah hamilesindir 🥹🩷 bende ovitrelle sayesinde hamile kaldım. İğnenin etkisini görmek için iğnenin 7. Gününden itibaren test yapmıştım. Bende iğnenin etkisi 8. Gün geçmişti. 9. Gün test yine negatifti. 10. Gün o kadar silik bi çizgi vardı ki kesin ben hayali görüyorum diyip testi direkt çöpe atmıştım. 11. Gün tekrsr test yaptığımda bu sefer gerçekten belirgin silik çizgi gördüm hemen kan verdim 17 çıktı. Zaten biliyorsun doktorlar 14. Güm test yapın diyorlar çünkü 14. Güne kadar artık testin etkisi geçmiş hamilelik varsa hcg yükselmiş oluyo