
Kızlar adetim en son 17 ocakta geldi,17 şubatta gelmedi zaten çok düzensizdi adetlerim. Bende bekledim gecikmenin 3. Ve 8. Günü test yaptım negatif çıktı tarlusal aldım 5 gün sabah akşam içtim 10 gün bekledim gelen giden yok akıntım ve göğüs hassasiyetim vardı bide tatlı tatlı kasılmalarım.
Doktora kontrol için gittim durumu anlattım, ultrasonla bakarken işte yaşın kaç vs sorular sordu çocuk düşünüyormusunuz dedi evet dedim hayırlı olsun vs Buda kesesi dedi şok oldum elim ayağım titredi.
Kan ve idrar istedi beta 10028,27 çıktı. Bayram sonrası kalp atışını dinlemek için çağırdı ama aklımda hala tarlusal bebeğe zarar verir mi diye sorular var başına gelen var mı böyle