Cold123  reglim 4 gün gecti ben tüp bebek tedavisi görüyorum transfer için regli olmamı beklıyoduk ama olmadım olmayınca test yaptım
ikibalannesiii Cold123 yaaa maşallah bebiş ben burdayım anne o zorlu sürece gerek kalmadı diyor sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻🌸
happyela Cold123 Baya büyük haftası canım net çıkmış 5 haftalık falan var sanırım 🙈 korkma aklına kötü şeyler getirme bence yarın gidip kan ver 🥰
Cold123 ikibalannesiii ay bilmiyorum agustos ayında dış gebelik gecirdim kürtaj oldum tekrar iğne oldum beta düşsün diye zor seyler yaşadım korkuyorum ☹️
ikibalannesiii Cold123 güzel düşün güzel olsun canım yine öyle bişey olacak diye bişey yok inşallah sağlıcakla alırsın bebişini kucağına 🤲🏻🌸
Cold123 yineyeniyeni 4+6 olarak gozukuyor 2 gün once peceteye silince kahverengi leke gelmısti hatta regli olucam sandım sonra devamı gelmedi
Bereninannesi Cold123 Cold123 canım gözünaydın bebeğin resmen ben buradayım diyo Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin korkma sadece Allah’a bırak
Senanur0909 Cold123 bende tedirginim yarın gidecem 6+4 günlük oldu ilk bebegimin kalbi durdu kürtaj oldum bende korkuyorum p