Eco111 doktoruna söyle söylediği kiloda doğmayacak doğsa bile iri bebekler daha kolay doğuyor ne bu doktorların doğur baskısı ya. millet 4 kg normal doğuruyo bişey olmuyo sen 3,5 mu doğuramıcaksın ben 3.300 doğurdum bişey olmadı bana 4 kilo dediler doğum anına kadar nerede kayıp kilolar? cok fark oluyor sen kilosuna takılma