kps benzeynep kuzum bana bildirimler geliyor ama ben geç görüyorum kusura bakma evet gayet güzel vermiş tekrarladın mı bidaha?
benzeynep kps doktora sonucumu attım direk salı günü gel kontrole dedi canım sence alttan mı muayene eder
kps benzeynep evet muhtemelen öyle yapar bende bugün gittim keseyi göremedik ama rahim kalınlığı çok güzel dedi sonuçlarımız da iyi geldi çok şükür çarşamba tekrar çağırdı bakalım
benzeynep kps çok şükür canım benim inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız şu mübarek kadir gecesinin yüzü suyu hürmetine 🥹🤲
ziifozii Bir defa kan verdim beta değerim 2221 çıktı haftaya doktora git kese görünür dedi sağlık ocağındaki hemşire daha beni kan testi için çağırmadı
benzeynep Lapsodi daha kan vermedim bayramdan önce doktora gittim rahim duvarına falan baktı kalınlığın iyi dedi yarın gideceğim büyük ihtimalle kese göreceğiz 🥹
benzeynep Lapsodi inşallah bebeişimizi sağlıkla kucağımıza alırız ben çok heyecanlıyım belirtin faln var mı
Lapsodi benzeynep yerleşme kanamam oldu 21 şubat ordan anladim hemen doktora gittim sadece göguslerim dokununca acıyor