simavi yeliz123tr bildiğim kadarıyla evet. Çünkü ben yumurtladıktan tam 14 gün sonra adet oluyorum hep. Yumurtlamam olmayınca adetim de gecikiyor dolayısı ile. İlk defa ovülasyon testi yapmaya başladım bu ay.
yeliz123tr Yani normalde 12. 13. Gün pik görüyordum bu ay 15. Gün hala pik görmedim. 16. 17. Gün pik görsem ovülasyon diğer aylara göre gecikmiş olacak. Buna göre regl günü mü de geç mi hesaplamalıyım
bkturkmen yeliz123tr hayır regliiniz gecikmez ya geç yumurtlamaya olabilir ya da bu ay yumurtlamıyor olabilirsiniz ben de ovülasyon testi ile hamile kaldım bazı ay vücut yumurta atmıyor bu yüzden Pik göstermiyor
yeliz123tr bkturkmen ama genelde ovülasyon pik yapıyor ve 16. Gün regl oluyorum. Bu da genelde tam döngü günüme denk geliyor. Bu ay döngü günümde mi regl beklemeliyim yoksa ovülasyon pik yaptıktan sonra 16 gün mü saymalıyım onu anlamadım. Eğer öyle olursa reglde geç gelecek
bkturkmen duygutuna5 hayır ben etmedim zaten önemli ola pik görmek o gün çene olur ne olmaz ertesi gün ilişki yaşayın sonrası Allah’a kalmış inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız 💖
bkturkmen yeliz123tr hayır pik tarihinden sonra 14. Gün regl Regl oluyoruz tabi her kadının düzenş farklı ama dediğim gibi eğer pik olmadıysa yumurtlama olmamış olabilir si yine zamanında Regl olursunuz