gullarya bendede aynı durum malesef 8 sene önce doğum yaptığımda keloid oluştu şiş kabarık kızarık ilk günkü gibiydi dikişim son 1 senedir kabarıklık gibi puruşuk bi görüntü kaldı 2.ci doğumumda 3 yıl önce oldu o kesikte koleid oldu kabarık up uzun bi çizgi morarık duruyor sezaryen oldugumda düzeltilebilirmi demiştim doktoruma aynı yerden tekrar kesmeyi önermiyorum dedi