cglzbk benim ergenlikte hiç sivilcem yoktu ve 8-12 haftalar arasında baya sivilcem çıktı çene yanak anlimda burnumda falan baya sivilce surat olmuştum, maalesef elime koluma sahip çıkabilen birisi olmadığım için hep sivilcelerle oynardım 12den sonra oynamamaya karar verdim çok şükür 1 tane bile çıkmadı 🥹