Canlar merhabaaa. Bu ay hamile olduğunu öğrenenler olarak bir sohbet alanımız olsun süreci beraber geçirelim istedim. Ben şu an 5+6 yım öğreneli bir hafta kadar oldu. Aşırı göğüs şişliği ve ağrısı hariç sıkıntım yok çok şükür. Sizde ne var ne yok. Nasıl gidiyor🙈🙈