ayseei Merhaba hanımlar 🫶🏻 😭 37+4 haftalığım geçen hafta bebeğimin başı aşağıdaydı bu hafta yukarda ve doktorum sezaryan olursun dedi eğer dönmez ise ve çok zor dönmesi artık dedi daha önce böyle bir durum yaşadınız mı 🥲