mukaddesss1 doğum sancıları ya da belirtileri nasıl oldu doğurmak için neler yaptınız. 39+0 dayım hala tık yok
berfingzr mukaddesss1 Hıc durmadan iş yap ben dedemlere misafirliğe gittim yardım fln ettim merdiven çıktım baya işe yaradı kendi sancimla 5 daka da doğum yaptım
eliffaydin berfingzr gözünüz aydın. Olumsuz bir durum gibi yazdınız. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
mukaddesss1 berfingzr hepsini yaptım hepsini temizlik merdiven in çık pilates squat ılık duş yok kanala bile girmemiş bebek açıklık desen o da yok 🙂