Pazar günü Nisan gelmişti bugün de akıntımjn içinde kıl sekilinde pembe renk vardı var mı başına gelen yarın hastaneye gideyim mi suni sancı falan nasıl olur ağrısız nasıl gelir hiç bilmiyorumnst de 100 lere çıktı sancı ama bisey hissetmiyorum dün gece dogurmazsan yarın gel dedi gitmedim sizce yarın gideyim mi