Xbusexxx
Ben çekildim anestezi ile işleme girmem ayilmam ortalama 1 saat sürdü. Sonrasında biraz kanamam oldu ama geri aynı gün lekelenmeye döndü. Ağrım ilk basta vardı ama sonra oda kesildi. Ağrı kesici ve antibiyotik veriyorlar. Antibiyotigi ihmal etmeyin. İnşallah güzel geçer