Karnıma adet ağrısı gibi ağrı giriyor kızlar özellikle karnımın sağ tarafında çok daha ağrıyor belime de vuruyor az az ama çok can yakıcı bir ağrı değil adet ağrısı başlar ya hafif hafif ilk başlarkenki ağrı gibi bu sancı mı değil mi acaba bu arada 37+3 haftalığız