GamzeAGacs beyzaemir06 Canım benim ilk 4 ayım mide bulantısı ve kusmayla geçti.ilaç kullandığım halde bişey yiyemezdim .Bırak yemek yemeyi su bile içemiyordum .Tuzlu çubuk ve beyaz leblebi yiyordum.Sonradan geçiyor hepsi bu bir süreç sadece sabır🌸