Selam kızlar 33 haftalık özeldeki doktorumuz 2300 Gr demişti. Bugün 35+2 haftalık olduk kan idrar vereyim birde kontrol edilsin diye devlete gittim. Orada 2300 Gr dedi 34 e uyumlu dedi.
Baska bir yorum da yapmadı. Ama benim kafam karıştı beslenemedi mi şimdi bebek. Birde gebelik şekerim vardı ona dikkat edeceğim derken bebek mı besinsiz kaldı diye düşünmeden edemiyorum. Herkes muz, tahin, kaşar tüketirken bol bol ben şekerden dolayı herşeyi kısıtlıyorum. Yaşayan varmı toparlarmıyız.?