Anne adayları herkese merhaba yerleşme kanaması gördüm kahverengi ancak tekrar kırmızı kana dönüştü ağrım yok böyle olması normal mi hocanın dediklerini harfiyen yapıyorum progestanı günde 3 kere kullanıyorum ve çok korkuyorum 2 gün önce gitmiştim kalp atışını duymuştum her şey yolunda ilk kanamayı görürken bebeğimin kalp atışını duydum kese etrafında kanama yoktu kendi doktoruma da gittim o da aynısını dedi ve bugün tekrar yaşıyorum korkuyorum yardımcı olabilirmisniz