Szekiye Adetten 1 gün önce 36 iki gün sonra 98 çıktı değerim.1 hafta sonra 7600 oldu hcg değerim.doktor ikiz olabilir dedi.bu durumu yaşayan var mı.
Sdt Szekiye kesede görünmesi gerekmiyor mu ki o değerde. Benim de iki gün içinde çok yükselmişti ikiz mi acaba dedi ama tek kese oluşmuştu
Eda0509 Szekiye değerin normal artmış canım. Fazla değil yani. İkiz mi onu betayla anlayamayız. Kese belli olduğunda anlaşılır ancak. 2 tane kese varsa ikizdir 😊
Szekiye Eda0509 tek kese göründü o da bol su içtim çıktı doktor ikinci kese yada tek kesede 2 bebek ihtimali var dedi.cuma günü gidecem ama içim içime sığmıyor