asaf_ Kızlar 36 +0 yoğun bel ağrısı yaşıyorum ve kasılıyo bebek doğummu yaklaşıyo ilk kızım acil sezeryan olmuştu ağrı acı çekmedim yani normalmi yoksa doğummu yaklaştı acil bilgi hastaneye gitmem gerekiyomu sizce